неделя, 27 септември 2020 г.

Козметични находки: Септември 2020

Имам проблем с пазаруването - обичам да пазарувам често и по много, понякога неща, които със сигурност не ми трябват. През изминалия месец Септември успях да се сдобия с козметични продукти, които ме привклякоха като магнит и спомогнаха за бързото излитане на паричките от портфейла...


В началото на месеца направих една скромна поръчка от Faberlic, тъй като ми бяха останали излишни пари във виртуалния портфейл (да, представител съм на марката, но до сега само за мен съм пазарувала от там). Първите два продукта, на които се спрях са от серията iSeul, тъй като вече притежавам друг продукт от нея и съм доволна. Това са Хиалуронов гел за лице с алое вера и Витаминен серум за лице. В момента имам такъв тип продукти и сигурно няма да стигна до тях скоро, но когато имам шанс да ги тествам, ще споделя мнение. Другите два продукта са за коса - Мицеларен детокс-шампоан "Вулканична пепел" за всички типове коса Arisu (тази серия е съвсем нова и ме заинтригува) и Балсам против пърхот "Против косопад".


Другата поръчка, която направих през този месец и може би не е чак толкова интересна, извърших през сайта makeup.bg. Това ми е първа поръчка през сайта и, тъй като не исках да прахоснича твърде много, се ограничих само с три продукта - Антибактериален гел за ръце на Farmona, Серум за лице с Японска акация на Natura Estonica и Емулсия за интимна хигиена "По време на бременност и след раждане" на Soraya. Със сигурност ще поръчвам още продукти от този сайт, тъй като вече съм си набелязала такива.


През този месец имаше и есенна разпродажба в сайта на parfimo.bg. От там исках да закупя мъжка тоалетна вода, тъй като наистина намалението беше доста добро. Преди това обиколих доста магазини, за да открия тестери на водите, които бях харесала, и в крайна сметка се спрях на тоалетната вода Pure Man на Bruno Banani. Освен нея закупих и няколко тестера и за мен - Dalistyle и ItIsDream на Salvador Dali, както и Extatic на Balmain. Освен тези продукти поръчах още избелваща паста за зъби Ecodenta Organic Papaya Whitening и лак за нокти с втвърдител за жени нюанс 176 на Gabriella Salvete.



Освен онлайн поръчките ежедневното минаване покрай магазина на DM също не се отрази добре на бюджета, макар и в доста по-малки размери. От там се сдобих с Лосион за тяло с аромат на пъпеш на Balea, Крем за крака с аромат на грейпфрут на Balea и една Овлажняваща пийл-оф маска за лице на Marion. Освен това закупих и Шампоан против косопад на Black, Шампоан против пърхут и сърбящ скалп на Здраве и един Течен сапун на Medix. Най-вероятно и тези продукти няма да влезнат в употреба в скоро време, но шопинг манията е нещо, с което трудно мога да се боря.

Няма коментари:

Публикуване на коментар