петък, 11 септември 2020 г.

Козметично предизвикателство: Септември 2020

Здравейте,

През последната година, подтикната от неудържим импулс за пазаруване на всевъзможни козметични продукти, съм натрупала доста такива за изразходване. Някои от тези продукти са със срок на годност, който е на път да изтече... По тази причина реших да си наложа козметично предизвикателство - да използвам определени продукти в рамките на този месец, надявайки се да ги изразходя, а не да отлетят в кошчето за боклук.

Продуктите са доста разнообразни и интересни, така че ще споделям мнение за тях в бъдещи публикации.

Продукти за коса


Често сменям продуктите за коса, тъй като може да се каже, че имам капризен скалп + склонност към косопад, така че обичам да опитвам различни неща с цел намиране най-подходящите за мен комбинации. За този месец съм избрала да изхабя:

1. Orzene Beer Collagen Boost - подхранващ шампоан за обем и тънка коса. Преди години използвах шампоан на Orzene и имах позитивни спомени за него. Не мога да изкажа много обективно мнение за него в момента, тъй като в период на извънредно положение не излизам често навън и съответно малко фактори допринасят за бързо омазняване на косата ми (което ми беше проблем преди това). Това, което мога да кажа е, че косата ми издържа няколко дни без да се налага да я мия.

2. Loreal Density Advanced - шампоан против косопад. Този шампоан ми беше предписан от трихолог, когато още ходех на такъв, за да лекувам доста интензивен косопад, придружен от раздразнен скалп. Реших да се завърна към него, тъй като ми харесваше като действие.

3. Mades Recipes Juicy Delight Volumising Conditioner - балсам за обем. Искам да дам шанс на този балсам за коса, въпреки че много рядко ползвам балсами. Падна ми се в кутия на Pick N Dazzle.

4. Хининова вода Milva - още един продукт против косопад, на който искам да дам шанс.

5. Cocosolis Hair Oil Mask 3in1 - натурално масло маска 3в1 за интензивно подхранване, възстановяване и грижа за косата. Мисля, че ми се падна в кутия на GoodBox. Чувала съм добри отзиви за фирмата като цяло, така че ще тествам този месец с удоволствие.

6. Концентрат против косопад в ампули серия Expert Pharma на Faberlic - исках да изпробвам продукти на Faberlic, тъй като има доста противоречиви мнения за техни продукти. Не знам колко адекватно мнение мога да си изградя от 6 ампули, но ще им дам шанс.

Продукти за лице


В тази категория имам много продукти за изразходване.

1. Rose Gold Micellar Water на Cougar Beauty - хидратираща мицеларна вода. Отново продукт, който ми се падна в кутия на Pick N Dazzle. Не мисля, че ми допада особено, но ще си я доизразходя.

2. SoBio Hydra Aloe Vera - почистваща мицеларна вода за мазна кожа. Това е тестер, който не съм сигурна от къде се взе, но ще си го доизразходя.

3. It's Skin Tiger Cica Calming Cleanser - измивен гел за лице под формата на пяна. Много ми харесва и ми е тъжно, че трябва да го изразходя.

4. Purifying Scrub Gel Facial Exfoliante на Kueshi - мек ексфолиращ гел за лице. Това ми е втора опаковка, като първоначално ми се падна в кутия на Pick N Dazzle.

5. Platinum Active Facial Water на Faberlic - не съм ползвала такъв тип продукт за лице до сега, не знам как ще ми подейства, но ще го тествам.

6. Околоочен крем Oxiology на Faberlic

7. Rediscover Night Cream на Kueshi - хидратиращ нощен крем за лице. Доволна съм от марката, затова реших да там шанс на още едни продукт.

8. Нощна маска за лице iSeul на Faberlic - овлажняваща маска за лице. За момента ми харесва и като аромат, и като действие.

9. Organic Vitalizing Ccream Day & Night на Abellie - дневен и нощен крем за лице. Отново продукт, който открих в кутия на Pick N Dazzle.

10. MonuSkin Recovery Balm - възстановяващ крем за стресирана кожа. Това е тестер, който ми се падна в абонаментна кутия и е време да го пробвам.

11. It's Skin GF Effector - хидратиращ серум. Много ми харесва този серум за лице, но ми е тъжно, че скоро ще свърши, тъй като не е от бюджетните продукти.

12. Alverde Serum Zell Aktiv - серум за лице. Тестер на серум, който нямам идея за какво е, тъй като беше в коледния календар на Alverde, който беше изцяло на немски, а аз бъкел не разбирам. Мисля да изразходя него преди този на It's Skin.

Продукти за тяло


Последната категория е продукти за тяло. Там голяма част от продуктите са душ-гелове и не мисля да задълбавам много в тях.

1. Душ гел Palmolive Aroma Sensations So Relaxed

2. Два тестера душ гелове на Alverde

3. Три тестера на душ гелове на Treets Traditions

4. Душ гел Вишнев конфитюр Beauty cafe на Faberlic - да си призная за момента никак не съм очарована от този душ гел.

5. Антибактериален измивен интимен гел на Lactacyd Pharma

6. Спрей за тяло Моринга на The Body Shop

7. Ben & Anna Deodorant Paper Stick Pink Grapefruit - за цената си е супер разочароващ продукт.


Много продукти за използване се насъбраха, надявам се да изразходя поне част от тях. А вие пробвали ли сте някои от тях? Какво е мнението ви? Ще се радвам на коментар по темата ^.^

Няма коментари:

Публикуване на коментар