понеделник, 14 септември 2020 г.

Книжни находки: Как Алея на книгата ме разори...

Здравейте,

Предполагам, че голяма част от вас четат книжки. Аз обожавам книгите и вече съм стигнала до такава степен на прахосничество, че в нас няма място за повече...но това не означава, че съм спряла да си купувам такива, съвсем не. Постоянно се оглеждам за нови и нови книги, а неизчетените, които притежавам, ме гледат неодобрително...

Макар и Алея на книгата да не предоставя толкова добри намаления, винаги успявам да си харесам нещо и да се разделям с голяма част от парите си... Тази година дори работих по списък...и почти го спазих...


Макар и да се чувствам леко гузна от количеството книги, които си закупих, все пак похарчих по-малко от 100 лв. за тях, което е много добре и въпреки че портфейла ми е леко недоволен, ще го преживее. А това са и книгите, които ме грабнаха!


Най-евтината книжка ми излезе само 2.50 лв. и това е Пансионът на Пьотр Пажински. Всяка книга, която включва в себе си нишка, свързана с Холокоста, ме привлича и искам да я имам, да я прочета, да я оценя...
Ако сте ходили на Алеята на книгата, знаете за кошниците с книги по 5 лв. От там се сдобих със следните четива:
Какво видя жената на Лот? на Йоанна Буразопулу - за тази книга не знам нищо, просто анотацията ме грабна и реших спонтанно да си я купя.
Три на Тед Декър - звучи като нещо средно между хорър и трилър, така че реших да дам шанс.
Далечна светлина на Софи Лагуна - тази книга отдавна ми е в списъка, така че за 5 лв. нямаше как да я подмина.
Последните две книги от кошниците взех от щанда на Еднорог - Останалите на Том Перота и Котката на Далай Лама на Дейвид Мики.
От книгите, които бяха със стандартно намаление от 20%-30%, взех само 3...все пак си имах определен бюджет. Те са Възхвала на Ханс Аспергер на Златко ЕневМоето бебе от 1 ден до 3 години на Ан Бакюс и Холокостът на Лорън Рийс.

Това са моите книжни находки от Алеята на книгата в София. Ако и вие сте се сдобили с нещо от там ще се радвам да споделите в коментар. Също така, ако имате мнения за някоя от изброените книги, ще се радвам да го прочета.

Няма коментари:

Публикуване на коментар