четвъртък, 24 септември 2020 г.

GoodBox: Септември 2020

Здравейте,

Както предполагам и хиляди други дами, и аз се изкуших да си закупя кутията GoodBox за месец Септември. Не съм голям почитател на факта, че в кутията, освен козметични продукти, се предоставят за проба и такива за хапване и пийване, но пренебрегнах това този месец, тъй като разкритият продукт ми грабна окото. Освен това всички продукти от кутията са произведени в България, така че ми е любопитно да пробвам всеки един от тях.

Още с отварянето на пакета се вижда, че кутията е добре напълнена, но да разгледаме подробно съдържанието й.

Да започнем с разкрития продукт, а именно - Цитрусов озаряващ крем за лице на Natural Cosmetics. Освен цитрусовият аромат на продукта (който се изкушавам да помириша, но няма да направя, защото имам отворени кремове за изразходване), мен ме спечели и това, че става както за нощна, така и за дневна грижа за лицето. Кремът е подходящ за всеки тип кожа и обещава подхранващ, хидратиращ, тонизиращ и озарителен ефект. Произведен в Карлово от био масла от авокадо, жожоба, облепиха и шипка, както и екстракт от невен  и хиалуронова киселина с растителен произход. Редовната цена е 30 лв. за 30 ml., а в кутията е пълноразмерния продукт.

Продължаваме с един продукт на Herbis - Натурален балсам за здрава коса и скалп. Тази марка ми е позната, тъй като ако не се лъжа в една от миналите (доста отдавна) кутии на GoodBox имаше шампоан, който, въпреки не толкова хубавата миризма, си използвах до край. Балсамът е точно като за мен - против косопад и пърхут, така че и него ще си ползвам с удоволствие (освен ако аромата не се доближава до този на шампоана). Редовната цена е 7.50 лв. за 100 ml., като кутията отново ни е предоставила пълноразмерния продукт.

В кутията откриваме още и пълноразмерно Енергизиращо масло бадем с лимон на Ikarov, което е с редовна цена 4.15 лв. за 55 ml. Не знам дали влезе в употреба, тъй като по принцип не съм фен на маслата.

Следващият продукт е Подхранващ серум за кожички и нокти на Naturally, който отново е пълноразмерен с редовна цена 7 лв. И такъв тип продукти не съм свикнала да ползвам. Грижа за ноктите получавам само, когато ходя на маникюр, което се случва доста рядко.

Получаваме и две мостри на Шампоан за стимулиране на растежа на Brave New Hair. Мострите не са малки, по 15 ml. са и предполагам ще ми стигнат за поне 4 ползвания. Така или иначе едва ли ще получа резултат за толкова кратко време, но винаги мога да се сдобия и с пълноразмерен шампоан (когато ми свършат останалите 100). Редовната цена е 20.90 лв. за 250 ml.

С това козметичните продукти се изчерпват. В кутията има един продукт в категория здраве, а именно Витамини за красива коса, кожа и нокти на SoPharmacy. Редовната цена е 6.49 лв. за 60 таблетки, като тези в предотавената опаковка са 10. Като минус ще отбележа, че срокът им на годност е до 11.2020...

За хапване са предоставени Бисквити с лимец и фурми на Bio Natur, които за 1.10 лв. за 70 гр., както и един Суров шоколадов бар с ядки, семена и сушени плодове на Път към здраве, който е с цена 0.82 лв. Като напитка по листовка трябва да открием Био студен бял чай с малина на Yea-go Organic - в моята кутия чаят е с надпис шипка...Така или иначе не обичам чай, така че сигурно някой друг ще му се зарадва вместо мен.


Това е съдържанието на цялата кутия - 9 продукта с ориентировъчна цена 56 лв., които получавате за 27 лв. (с включена доставка). Ако всичко в кутията се харесва, бих казала, че си заслужава. Мен ме грабват 4 от 9 продукта, така че съм леко разочарована, но все пак бих си закупила кутията в бъдеще, ако разкрития продукт ми харесва.

Вие какво мислите за кутията този месец? Кои продукти ви впечатлиха и какво ще ползвате?

Няма коментари:

Публикуване на коментар