вторник, 22 септември 2020 г.

Книжен топ 10: Есенни четива

Здравейте,

Книжния топ 10, с оригинално заглавие Top Ten Tuesday, е публикация, която се води от Jana в блога That Artsy Reader Girl. Преди години, когато водех блог на английски бях доста активна в писането на този тип публикации, но този блог леко го изоставих (все още може да го откриете, но последната публикация е от...всъщност не съм сигурна точно от кога).

Темата днес е "Есенни четива" (в оригинал Books On My Fall 2020 TBR) - 10 книги, които смятам да прочета тази есен (това разбира се не означава непременно, че ще прочета всичко от този списък или че няма да добавя нещо в последствие). Планът ми за тази есен е да прочета:

  • книги, които трябва да върна скоро в библиотеката - цели 3 на брой
  • книги, свързани с майчинството
  • книги, които притежавам от незнайно кога и е крайно време да прочета
Вие имате ли планувани есенни четива? Ако това е така, моля да споделите в коментарите - като един книжен плъх винаги ми е любопитно какво четат другите...

6 коментара:

  1. Радвам се, че решихте да започнете да блогвате и да участвате отново в Топ десет вторник!

    Надявам се да ви харесат всички тези книги.

    Моята публикация .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, и аз се радвам, че се върнах :) Вашите книги също звучат доста интересни! Видях, че блогът Ви е на английски, българския свободно ли го говорите?

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Thank you ^.^ I am really looking forward to reading all of these books, hopefully I will have the time for them, as well as for developing my blog.

      Изтриване